I 2018 bør digital markedsføring stå øverst på agendaen i alle styremøter. I dette kurset vil Andreas fra Utheve AS gå gjennom kritiske tema innen digital markedsføring som bedrifter i dag må ha et forhold til.
Tema
- Hva er digital markedsføring
- Digitale kanaler
- Digitale verktøy
- Budskap
- Påvirkningsteori og psykologi
- Annonsering
- Digital merkevarebygging
- Digital markedsføring og salg
Passer for
Daglig leder/Eier
Få en oversikt over hva du som leder bør kreve av de som er ansvarlig for markedsføringen av din bedrift.
Markedsføringsansvarlig
Få en innføring i hvilke digitale verktøy og kanaler du bør bruke, og hvordan du bruker de.
Salgssjef/selger
Digital markedsføring og salg har aldri vært tettere. Få bedre forutsetninger for å nå salgsmålene ved å få oversikt over mulighetene digital markedsføring byr på.
Målet med kurset
Etter gjennomføring av kurset skal du sitte igjen med en god oversikt over mulighetene innen digital markedsføring. Du skal også ha en klar ide om hva din bedrift bør gjøre for å oppnå bedre resultater gjennom digital markedsføring.
Vanskelighetsgrad
Du trenger ingen forhåndskunnskaper om digital markedsføring for å delta. Dette er et grunnleggende kurs. Passer også for de som allerede har erfaring med digital markedsføring siden det er et veldig bredt felt som er i stadig forandring. Kanskje du lærer en ny ting eller to.
Kursholder
Andreas Nicolai Helmersen, Daglig leder i Utheve AS
Andreas har jobbet med digital markedsføring i over 10 år. Og har siden 2015 drevet et eget digital markedsføringsbyrå, som i dag har lokaler i Rissa sentrum med totalt 2 ansatte. Han har en bachelorgrad i markedskommunikasjon.
Du kan lese mer om Andreas her: https://www.linkedin.com/in/andreasnicolaihelmersen/
Du kan lese mer om Utheve AS her: https://www.utheve.no
Når
12. juni 2018, kl. 08:30 – 12:00. Vi avslutter med lunsj.
Hvor
LIV-bygget, Verkstedvegen 4, Vanvikan
Pris
Kr. 2.500,- (målbedrifter betaler kr. 1.250)